Grå sommar.

Sommarvädret just nu är inte roligt. vad har gått snett liksom. börjar mer likna höst än sommar. Jag håller iallafall tummarna på att det blir fint väder sen när jag börjar jobba. Med tanke på att jag kommer spendera varje dag på jobbet ute.

Igår blev jag väckt av Emma, som tidigt på morgonen haft körlektion. Vi passade på att leka lite. blev mest film tittande, med tanke på tråkigt väder och trötta brudar. senare mot kvällen så drog jag till gymmet med pojkvän och pojkkompis? (eller vad man nu ska säga) Ska förhoppningsvis bli lite starkare än vad jag är nu.. MYCKET bättre kondition måste också fixas. 
Efter gymmet var tanken att vi skulle åka och bada(?) vid follingbo kalkbrott, men blev inget badande. Istället blev det lite god Icamaxi-sallad..

jaaa och vad händer idag? ser mörkt ut ute..så blir iallafall inget målande av utemöbler som jag lovat mamma. Kanske man skulle försöka ragga med sig någon till lite shopping, men ack så finns det inga pengar på kortet heller.. helt enkelt en värdelös dag!

 
Jag vill börja jobba!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0