Hmm

Måste försöka komma på något sätt att göra bloggen lite intressantare känner jag. Men varför egentligen? hahah. Äh kör på som vanligt.

Har varit en mindre intressant dag idag, så inge vidare och berätta om den då. Kan ju berätta en kul grej som hände i söndags när jag åkte båten.
Jag satt i min vilstol och plötsligt sätter sig en helt främmande kille sig brevid mig. (hade inte platsen brevid mig)
Han satt sig iallafall där. Sen från ingenstans så frågar han hur det är med mig? WHAT?
-Hur är det med dig nu för tiden kajas?(han)
-ehhhhhh? Jag heter inte kajsa. (jag)
"killen blir väldigt röd i ansiktet"
Oj förlåt, du var väldigt lik henne.
Sen gick han. Hahahaha Nått utav det roligaste jag varit med om!
Och det var ingen liten kille heller. (alltså han var ungefär lika gammal som jag)

Slut skrivet om de nu. Ska hoppa in i duschen sen väntar DHW.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0