Livet består av en massa prövningar

Tänker inte längre vara så deppig. Men det är väl de folk tycker om att läsa. när det går dåligt för andra. Jag vet själv att det blir intresantare när man inte hela tiden klarar av att vara perfekt, eller perfekt? vem fan är de? 

Har tänkt mycket den här veckan, och förstår att livet ska bestå av en massa prövningar. Det kommer också bli så att man förlorar vänner och hittar nya. Man finner kanske mer och mer sig själv, och då kan man inte ha kvar en massa folk som gör en till någon annan. Jag känner iallafall att jag är mer mig själv nu än förut. Skulle inte vilja byta ut något eller någon.


/A



Kommentarer
Postat av: byfånen ;)

glöm inte att du är bäst i alla lägen gumman!

är så sjukt glad att jag fått lärt känna dig :D <3

2010-03-26 @ 00:31:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0