3 dagar kvar.

Hej alla landkrabbor!

Idag är det exakt 3 dagar kvar tills resan till götet blir av. Jag ska övningsköra på fastlandet, faktiskt lite oroväckande, med tanke på att det är dyrbar las hela familjen + pojkvän! Vi ska vara där till på söndag. ska försöka hinna med; träffa A-kusinerna, gå på liseberg(även fast det bara kommer bli jag som vågar åka) BRÖLLOP(En äldre A-kusin gifter sig) sen på söndag blir det hela resan hem till kära ön igen!

Kom och tänka på en sak. nu när det typ är sommar så älskar jag verkligen min kära Ö!

Idag ska jag ha två lektioner sen slutar jag för dagen. På hela veckan ska jag ha 5 lektioner, snacka om lite onödigt att man inte får sommarlov tidigare, värdelöst att gå i skolan när man inte har så mycket att göra. Förvisso så har jag lite saker som skall göras den här veckan; idag svenskaprov, psykologi inlämning och marknadsföringredovisning på torsdag. 

Ska cykla till skolan nu och äta lite mat( hoppas tidningen inte ljuger för jag vill ha pannkakor)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0